måndag 5 september 2011

NF Flowers #18

Min vita orkidé har fått komma hem :)
Efter flera månader i fönstret på jobbet, blommar det åter så fint och har fått en ny chans att komma hem.
Kompisarna som är på G i samma fönster, kommer snart få göra sällskap på hemmaplan.
PS! Fönstret på jobbet är hur bra som helst i ljus och energi för att få mina färdigblommade orkidéer att blomma om igen.
Se även på andras foton
Ps. Att jag har min färdig idag beror på att jag trodde att det var tisdag igår :)


6 kommentarer:

imsy sa...

Snygg orkidé! Bra att ha tillgång till ett fönster där de trivs så bra!

Dagar har en särdeles förmåga att trassla ihop sig! Mig händer det ständigt och jämt!

Mona sa...

Fina foton på den vackra orkidén. Det verkar som den mått bra av ett miljöombyte.

Charlotta sa...

Riktigt fint fotat. Inte lätt att återge den fantastiska kritvita färgen.

Carpe Diem sa...

Underbara bilder på din blomma.

Ingmarie We sa...

Mycket vacker orkidé! Snygga foton också!

Unknown sa...

Morrn.

Gillar den första bilden mest, fina pastellfärger.

Ha de bra.

Hasse A Norge