söndag 18 september 2011

Fototriss del 149: Tro, hopp & kärlek

Veckans tema fick hjärnan att arbeta på högtryck.
Lite gammalt o lite nytt till denna veckans triss fick det bli.
Marsipankyrkan El Valle, Isla Margarita, Venezuela.
Denna vackra kyrka får stå för TRO.
Nästa foto är från i somras och får representera HOPP, om att inga flera av våra vackra kustremsor och öar på västkusten behöver drabbas av oljeutsläppet.
Tredje fotot har KÄRLEKENS färg, röd. Äntligen börjar höstens fina färger komma :)



Fler fototrissare 
Någonstans så fanns det i minnet, ett tecken på att jag hade sett symbolerna för tro, hopp och kärlek.
Pang, där kom det.
På campingen där våran vagn precis blivit förberedd för vintern.
Denna bild avsluta min triss :)

10 kommentarer:

Biggan sa...

Jättehärlig tolkning av trissen!!!

Jah Hollis sa...

Fina bilder i din triss.

Linnea sa...

Du fick ju ihop det! Vilken vacker kyrka. Snart glöder hela lövskogar av kärlek.
Ha det bra/Linnea

Jan Helleberg sa...

Vilken fin triss, härliga bilder. :)

Lena sa...

Härlig tolkning och jättefina bilder. Väldigt vacker kyrka på den första.

Lille sa...

Fin triss!!!

Mina burkar sa...

Löven blev min favorit! Blev också glad när jag läste "om dig" att du gillar Ledin, Björn Skifs och bibliotekets tjänster! KUL att hitta en själsfrände... ;0) / Kajsa

Benita sa...

Fina bilder i din triss!

Åke Blomqvist sa...

Fin sammansatt och stämningsfull triss, lämplig avslutningssbild!

mikael.heintze sa...

Som vanligt en bra triss av dig, kyrkan är fantastisk.