måndag 19 mars 2012

Jobb och Kuba

Vilken dag, rivstart på jobbet, avtackning av en go blivande pensionär.
Och sedan hem och fira helg efter en lång arbetshelg.
På vägen hem blev det stopp vid bränslepåfyllarmaskinerna.
Hittills har man tyckt att. ja ja visst är det dyrt. Men nu är det dj.... dyrt.
Tröstade mig med 3 vita tulpanbuntar av minivariant :)
Hemåt med full fart för en stunds vila. Hm, tooo de.
Nä ingen lugn och ro. Parkförvaltningen kör med alla sopmaskiner ute på min gata.
Länge. Men varför klaga, det blir fint och det är vår på gång.
Fast f.. trot. Snöade och haglade vid halv sex  i morse. Och blåst har det ju gjort hela dagen.
Lillkameran fick jobba igår kväll på vägen hem från jobbet. Vilken härlig snöhimmel det var :)
Vid nedladdningen hittade jag lite mera foton med lillkameran från Kuba-resan.
 Det här blir det närmaste med mig i en badbild och den bjuder jag på själv :)
 Funderade ett tag på vad detta var, men visst ja. Där landade Börjesson med hela rö...... och någon hade kameran framme ser jag. Pass dig!!!
Dessa härliga musiker underhöll oss varje kväll och ibland även till lunchen. Vilket gung :)

3 kommentarer:

Unknown sa...

härliga bilder!

Anki sa...

Ja, men det är väl härligt att hitta bortglömda semesterbilder - ser underbart ut!
Och lillkameran gjorde väl ett bra jobb - fin bild på den vackra himlen :)
Ha det bra!

reneesfotoblogg sa...

Eftersom jag gjort cuba-provet och klarat det så kanske jag kan resa dit. Det ser frestande ut.