fredag 7 oktober 2011

Fredag och ledig dag

Efter en natt med åska och regn var det lite segt att vakna idag.
Idag skulle bilen städas ur både inne och ute.
Och paradiset för detta finns i Bäckebol, Göteborg.
Jag gör gärna lite gratisreklam för dessa grabbar.
Medans dom dammsuger, tvättar och putsar min bil under 45 minuter, slinker jag in på kinesrestaurangen för lunchbuffén.
Kina, thai o sushi att välja på. Mmmmm så gott.
Kaffe och hembakat äppelkaka till efterrätt!
Tänk att dom har äppelkaka i Kina oxå :)
Bilen är färdig. 299 kronor:) Värt varenda krona.
Därefter åkte jag och rena bilen till Backplan för att handla lite kläder.
Lite vandring i andra affärer, bl.a skulle jag se om jag hittade någon fräck ny klocka att förära mig.
Granne till den affären hade börjat med manikyr och pedikyr. 
Denna vecka med lite extrapriser.
Ja va f..... skit i klocka.
In och koppla av med lite förlängda naglar blev det istället :) 399 kronor.
Värt varenda krona av en timmes trevlig omvårdnad.
Nu är jag, rena bilen, välfyllda klädpåsen hemma tillsammans med franska långa naglarna.
Nu får jag ligga i hårdträning med skrivandet på datorn!!
För det här var ju inte lätt :)
Ops! Hoppas jag fixar det tills måndag, för hur ska det gå på jobbet annars?
Datorn är ju mitt arbetsredskap!
Go helg på er allihopa

                                                                           Biltvätten


Gissa vilken av nedanstående bilder jag inte har tagit själv?



Inga kommentarer: