söndag 9 oktober 2011

Fototriss del 152: Personlig

Temat PERSONLIG går i hjärtats tecken.
Kanske var det dagens promenad i skogen där jag hittade denna trädbänk med en urgröpning, utformat som ett hjärta som påverkade.
Rosen har jag förärats av min kära livskamrat/rullebo. Värmer mitt hjärta i höstrusket.
Nästa bild symboliserar två djupt saknade nära.
I tankar och hjärtat lever dom med oss.
Min sist bonusbild är mitt största hjärta och glädje.

Tänk vad mycket olika känslor ändå ett hjärta kan rymma :)
Se även andras fototriss







8 kommentarer:

Monkan sa...

Jättefin triss! Verkligen mycket kärlek! Gillar hjärtat på första bilden och de fina hjärtstenarna som påminner om människor som inte finns med oss kroppsligt längre. Tack för din kommentar!

Anonym sa...

Kommer inte fram hur jag än gör hos dig eller nån som har samma kommentarsfält. Texten bara raderas.
Fin triss du har gjort, bonusbilden kanon.
Tack för att du skrev så vänligt hos mig/Linnea

miss_cat sa...

Vilket underbart hjärta, blir glad bara av tanken, fin personlig triss!

Anonym sa...

Jag har väldiga problem att skicka kommentarer så jag blir anonym..
Jag har en ny blogg :)
http://jennypennymassor.blogspot.com/
Kramar Jenny

Åke Blomqvist sa...

Härlig triss, fint tema :)

Kerstin: sa...

Vilken fin triss och underbara foton.

Anni sa...

Vilken ljuvlig kärleksfull triss, så fin!

KerstinA sa...

Jättefin triss och bonusbilden är härlig.

Jag kan inte visa någon bild på slutresultatet - utkamning pågår fortfarande :)