tisdag 10 januari 2012

Spegel, spegel

Ibland får man roliga mail och denna bild kom idag inskickad till min dator.
Fick mig ett gott skratt, så träffande och önskvärt.
Framför allt när en tripp till Karibiens turkosa hav väntar inom kort för Börjesson/Liisanantti.
För bad i bikinini :)
Har jag stått framför spegeln ett antal gånger på dom senaste veckorna?
Iförd i en bikini! Jo då, ett antal gånger.
Provar med bikinibyxan både under/över maghyllan. Nä det hjälper inte.
Den går inte att gömma :(
Vita torra ben till råga på allt + lite hyvel på dom, så borde vattenmotståndet minska i alla fall vid bad.
Men vad gör det om hundra år och ett fotointressant Kuba.

4 kommentarer:

reneesfotoblogg sa...

Använd Photoshop för tusan! Det funkar, fråga mig!

mammakero sa...

Ja, vad gör det för ett fotointressant Kuba! Det gäller att ha fokus på de rätta ställena!

Rantamor sa...

Hahaha...
sådan spelel vill jag också ha...
undrar vem som saluför den ???
Rusta...
Men du hoppas att du får en kanonresa till Kuba...
ett intressant land, där får du fylla dina minneskort ordentligt så vi får se hur du hade det...

Tjingeling...och jag tror säkert du är snygg i din bikini...
ta raderna jag skrev i min blogg...
om man går fort och ler mycket är det ingen som ser att man är ful...
hahahaha så gör jag...

Tjingelingen när åker du ????

Anki sa...

Det var en himla bra spegel :)
Men för tusan - vad spelar det för roll - bara tanken att få åka till Kuba! Kommer att bli kanon... med eller utan bikini!
Trevlig resa!