onsdag 3 augusti 2011

Första produkten att bedömma som bloggpilot hos Smartphoto

Hämtade ut min första testprojekt som bloggtestare hos Smartphoto (fd ExtraFilm).
www.smartphoto.se, där kan man beställa allt från fotoböcker och canvastavlor och naturligtvis vanliga fotokopior.
Som bloggtestare fick jag beställa en laminerad postertavla.
Det var bara och ladda ner sina bilder och innan beställningen skickades iväg kunde jag se hur resultatet blev. Valde själv att göra ett collage på mina fotade dahlior.
Just nu så pryder den min husvagn, får se efter semester var min skapelse ska hänga :)
Passade även på att beställa en fotobok till Albin som har fyllt 5 år med 52 bilder på honom och hans nära och kära.

Fotobok till ett bra pris
Den hoppas jag att han blir glad för. Blev riktigt nöjd med den själv :)
·   
·  

Inga kommentarer: