tisdag 31 maj 2011

Romantisk afton med solnedgång och fotografering

Sitter i min husvagn och precis avnjutit en fantastisk solnedgång i min ensamhet. (Självvald sådan)
Skyndade mig hem efter jobbet för att packa ner det som behövdes för några dagars ledighet. Njutit av lite mat och ett glas rött. Lagom till solnedgången skingrades resten av dom grå molnen och himlen färgades alldeles röd.
DÅ slets kameran fram och pladuskerna åkte på och jag hann med 52 knäpp innan den gick ner i horisonten.
Imorgon kommer ett gäng damer för en kvälls/natts "samkväm". Bäst och sova ihop lite vakentimmar tills imorgon snart.
En sväng på fredag för att jobba lite granna och sedan ta med Albin ut igen över helgen. :)
Gubben får vara hemma och vakta kommunen och vara behjälplig om tråkigheter händer och utryckning behövs. Håller tummarna för att Ale blir förskonat från detta.
Önskar mina läsare på bloggen en skön ledighet för dom som är det och för dom som inte är det, en trevlig arbetshelg


 Vad är solnedgång




Ser ut att bli en sköööön och lååååång ledighet!!

1 kommentar:

reneesfotoblogg sa...

"Det är så vackert så en får tårar i ögena".
Och va mysigt du ska ha med barnbarnet, blir lite avundsjuk.